Μαθησιακά Αποτελέσματα Π.Μ.Σ. Ηλεκτρονική Μάθηση
Τα μαθησιακά αποτελέσματα του Π.Μ.Σ. «Ηλεκτρονική Μάθηση» ακολουθούν τις προδιαγραφές που ορίζονται από το Ευρωπαϊκό και το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (Ε.Π.Π.) για το Επίπεδο 7 και το Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου της Ανώτατης Εκπαίδευσης (Προσόντα 2ου Κύκλου Μεταπτυχιακές Σπουδές) καθώς επίσης και εξειδικευμένων ευρωπαϊκών προτύπων Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ψηφιακών Ικανοτήτων Εκπαιδευτικών (DigiCompEdu) και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ικανοτήτων για Ερευνητές (ResearchComp), ώστε οι απόφοιτοι του προγράμματος να διαθέτουν τις ουσιαστικές γνώσεις, δεξιότητες, αξίες, στάσεις και αφοσίωση που απαιτούνται από τους επιστήμονες, που θα υπηρετήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης με απώτερο στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας, χωρίς αποκλεισμούς – προσβάσιμη για όλους, ψηφιακή εκπαίδευση.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Π.Μ.Σ., οι φοιτητές/τριες αναμένεται:
- να διαθέτουν εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις και ικανότητες στο επιστημονικό πεδίο της Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Μάθησης.
- να συνδυάζουν και να εφαρμόζουν γνώσεις αιχμής για την επίλυση σύνθετων πραγματικών προβλημάτων Ψηφιακής Διδασκαλίας, Μάθησης και Αξιολόγησης της Μάθησης.
- να αναλύουν, σχεδιάζουν, υλοποιούν και αξιολογούν εκπαιδευτικές καινοτομίες, συστήματα και υπηρεσίες.
- να επιδεικνύουν κριτική επίγνωση των σύγχρονων προκλήσεων στο επιστημονικό πεδίο της Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Μάθησης με έμφαση στο διεπιστημονικό χαρακτήρα του πεδίου.
- να αναλαμβάνουν ηγετικές πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας ομάδων και λήψης αποφάσεων, για συλλογικές δράσεις που συνεισφέρουν στο ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.
- να εφαρμόζουν υπεύθυνα τις βασικές αρχές Επιστημονικής Ηθικής και Δεοντολογίας, με έμφαση στον προβληματισμό επί κοινωνικών και ηθικών ευθυνών, που συνδέονται με την εφαρμογή της γνώσης και των κρίσεων τους.
- να αναπτύσσουν τεκμηριωμένα και να παρουσιάζουν αποτελεσματικά με σαφήνεια, λογικές παραδοχές και επιστημονική εγκυρότητα τις προτάσεις, την επιχειρηματολογία και τα συμπεράσματά τους, τόσο σε εξειδικευμένο όσο και σε μη εξειδικευμένο κοινό.
- να επιδεικνύουν βασικές ερευνητικές ικανότητες στο επιστημονικό πεδίο της Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Μάθησης.
- να διαθέτουν τις απαραίτητες μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους με τρόπο σε μεγάλο βαθμό αυτοδύναμο και αυτόνομο.